Barion Pixel
kezdőlap / Hogyan Működik
Hogyan Működik

Felhasználási útmutató

  • Elektronikus szerződés aláírása
    Rendszerünkön keresztül egyszerűen online szerződhet partnereivel. Az alábbi segédanyag bemutatja, hogyan kell egy eszerződést aláírnia rendszerünkön keresztül.
  • Beléptető link küldése - nem tud belépni?
    Ha nem tudna belépni a fiókjába, önnek lehetősége van egy egyszer használatos beléptető linket küldeni a regisztráció során megadott e-mail címére.

Üzleti felhasználás

  • Új szerződés készítése
    Rendszerünkben egyszerűen, pillanatok alatt előállíthat egy új szerződést, melyet automatikusan kiküld rendszerünk partnere email címére.
  • Tömeges szerződés készítő
    A tömeges szerződés készítő funkciónkkal Önnek lehetősége van gyorsan és egyszerűen kiállítania akár több 1000 szerződést pillanatok alatt.
  • Az adatfeldolgozó igénybevételéről szóló tájékoztatási kötelezettség
    Akik az eszerzodes.hu szolgáltatását igénybe veszik, mint felhasználók, azok a GDPR Rendelet hatálya alá tartozó vállalkozások, ezért rájuk nézve ajánlott az adatfeldolgozói tevekénységről tájékozódniuk.
  • Egyedi belső státuszok kezelése
    A belső státuszok funkció lehetővé teszi, hogy saját belső folyamatokat egyedi státuszokkal jelöljenek meg. Pl: jóváhagyásra vár, előkészítés alatt...
  • Branding - Szerződés megjelenés testreszabása
    Önnek lehetősége van személyre szabnia a kiküldött szerződései kinézetét, ezzel erősítve saját céges jelenlétét.
  • Társfiók kezelő
    Személyre szabott jogosultságokat adhat fiókkezelői részére, melyeket könnyen vissza is vonhat.
  • Szerződés törlése / archiválása
    Szerződéseit törölheti vagy archiválhatja. Törölni csak a befogadásra váró, még meg nem kötött szerződéseit lehet, archiválni pedig a megkötött, élő szerződéseit.

Integráció

  • Integrácós partnereink
    Fedezzen fel új alkalmazási és felhasználási területeteket. Csatlakoztassa meglévő eszközeit az Eszerződés.hu rendszeréhez.
  • Salesautopilot integráció
    A SalesAutopilottal összehangolhat különböző szoftvereket és folyamatokat. Mostantól az eszerzodes.hu-t is, egy egységes, legendás ügyfélélményt nyújtva ezzel az érdeklődőinek, ügyfeleinek.
Gyakori kérdések
Mi az az időbélyeg?

Egy időbélyeg azt igazolja, hogy egy adott dokumentum egy adott időpillanatban már létezett, olyan adat, amely tartalmazza az időbélyegzett dokumentum lenyomatát, és az időbélyegzés időpontját. Ezeket egy időbélyegzés szolgáltató hitelesíti saját aláírásával. Különösen fontos szerepet töltenek be rendszerünkben, mivel az elektronikus aláírás csak akkor "letagadhatatlan", ha igazolható, hogy az aláírás mely időpont előtt jött létre.
Egy időbélyeg egy szerződés hitelesítését teszi lehetővé, ezért amennyi időbélyeget vesz, annyi szerződést készíthet rendszerünkben. Az ára tartalmazza az archiválási és tárolási költségeket is. Az időbélyeg csomagok külön is megvásárolhatóak:
Időbélyeg vásárlása

Írásbelinek számít-e az eszerződés.hu-n készült szerződés?

Az eszerződés.hu szerződéskötési folyamatai végén egy bizalmi szolgáltató által kiállított legmagasabb minősített aláírással és időbélyeggel látja el létrejövő szerződéseit, melyek tartalma módosíthatatlanná válik így a Ptk. fogalmi körében írásbelivé válik.
A 6:7. § (3) bekezdése technológia semleges feltételeket szab a hagyományos írásba foglalástól különböző módon megtett jognyilatkozatok írásbeli minőségének megállapításához, amikor úgy rendelkezik, hogy írásba foglaltnak kell tekinteni a jognyilatkozatot akkor is, ha annak közlésére a jognyilatkozatban foglalt tartalom változatlan visszaidézésére, a nyilatkozattevő személyének és a nyilatkozat megtétele időpontjának azonosítására alkalmas formában kerül sor.

Végez-e bizalmi szolgáltatást az eszerződés.hu?

A rendszerünk nem bizalmi szolgáltató és nem végez ilyen tevékenységeket, viszont bizalmi szolgáltatóktók szolgáltatásait igénybe veszi, hogy zárt és ellenőrizhető elektronikus szerződéseket tudjon előállítani.

Az elektromos szerződéseknek szükségszerű eleme az aláírásvédelem?

Nem, ez egy vízjeles védelem, mely kettős célt szolgál. Saját védelmi fejlesztésünk. Célja, hogy az aktuálisan létrejött elektronikus kézi aláírás kizárólag az adott szerződéshez és felhasználóhoz legyen köthető (melyet egy sha-256 hasító algoritmussal képzünk a szerződés, a felhasználó és az aláírások információiból, mely így egy digitális ujjlenyomat lesz). Biztonságtechnikai oldalról nézve, a szerződéskötő partnerek már csak ezt a vízjelezett képi formátumú aláírást látják, melyet máshol nem lehet felhasználni, (a vízjelezés bevett eljárás a stock fotó adatbázisnál, ha mégis megpróbálná valaki felhasználni, mi meg tudnánk állapítani, melyik szerződésből származik).

A papír alapú szerződés teljesen elhagyható?

Igen elhagyható, amennyiben ügyfeleik egyike sem ellenzi és nem ragaszkodik a papír alapú szerződéskötéshez.

Az elektronikus szerződés tárolható kinyomtatott formában?

Az elektronikus szerződések kinyomtatott formában való tárolása megsemmisíti azt a bizonyítékot, mely a szerződés tartalmi sérthetetlenségét és változatlanságát garantálja így azok kizárólag elektronikus formában tárolhatók a továbbiakban. Rendszerünk a szerződéseket iktatószámmal látja el, így ha partnere kinyomtatva tárolja őket, és nincs felkészülve az elektronikus tárolásra (melyet egyébként rendszerünk automatikusan biztosít számára egy felhő alapú fiók formájában) szükség esetén ki tudja kérni az eredeti file-t tőlünk a nyomtatott formán szereplő iktatószám alapján, így Ő sem fog ily módon előírást sérteni, ha mégis kinyomtatva tárolja.

Megfelel-e a rendszer a magyar jogszabályoknak?

Az elektronikus azonosítási és bizalmi szolgáltatásokról szóló rendelet (910/2014/EU. sz. eiDAS rendelet) valamint a magyar jogszabályok alapján működik, így jogerős szerződéseket állít elő.
Az Európai Parlament és a Tanács az elektronikus aláírásról szóló 1999/93/EK irányelv megalkotásával tett egyenlőségjelet a hagyományos és az elektronikus szerződés bizonyító ereje közé. A törvények kimondják, hogy az elektronikus és a papír alapon kötött szerződések közt joghatást tekintve nincs különbség.

Letagadhatja vagy hivatkozhat szerződő partnerem arra, hogy nem Ő irta alá a szerződést?

Egy esetleges csalás esetén hasonló eljárás indul, mint a papíralapú álképviselet vagy aláírás hamisítás esetén.
A sértett fél ez esetben a szerződött partner lesz, kikek az adataival visszaéltek, így neki is be kell jelentenie a bűncselekményt az illetékes hatóságoknál.

Mi az a Társfiók kezelő?

Lehetősége van "társfiókokat" hozzárendelnie fő fiókjához. A társfiókok lehetővé teszik, hogy bizonyos részfolyamatokat kiszervezhessen munkatársainak, például hozzáférést adhat titkárnőjének a szerződések kiküldéséhez, vagy könyvelőjének a szerződések letöltéséhez.
A társfiók szolgáltatás a profil oldala "társfiók kezelő" menüjéből vagy a következő linken keresztül érheti el:
Társfiók kezelő

Fel lehet tölteni cégszerű bélyegzőképet is aláírás gyanánt?

Igen, fel lehet tölteni egy ilyen aláírást is, az aláíró panel második tab fülén található ez a funkció. Egy fehér lapra érdemes rányomni a bélyegzőt, majd aláírni és ezt vagy közvetlenül az aláíró panelben befényképezni egy mobiltelefon segítségével vagy be-scannelv képként (jpg vagy png formátumban) feltölteni.

Milyen szolgálatások érhetők el a rendszerben?

A teljesség igénye nélkül:

  • Szerződésgeneráló (sablonból generált egyedi változó adatokkal ellátható szerződések, ennek az a jelezősége, hogy többé nem kell word dokumentumokat másolgatnia, kevesebb a kockázat elgépelt adatokra, és sokkal gyorsabb és egyszerűbb)
  • Társfiókok (Kollaborációs eszköz, mely a belső munkatársak közötti munkafolyamat felosztását támogatja)
  • Szerződés Branding (Szerződések megjelenésének egyedi céges arculatára szabása.)
  • Adatvédelmi pajzs (A személyes adatok GDPR és CCPA szabályozásoknak megfelelő védelme.)
  • Tömeges szerződés kezelő (Egy excel listából generálható tömeges szerződés készítő.)
  • Integrációs rendszerek (Automatizálási lehetőségek, generálásra többféle API XML agent és adatszinkronizálásra JSON elérés.)
  • Személyesen megköthető szerződések (A személyesen kötött szerződésekre optimalizált szerződéskötési folyamat.)
  • Fokozott ügyfél azonosítások (Email, telefonos, eszemélyi ügyfelazonosítás)
  • Elektronikus kézi aláírás védelem (Saját blockchain eljárásunkkal vízjelesen védett aláírások.)
  • Egyedi üzenetküldő csatorna a szerződésekben (Szerződéseken belüli megbeszélést, üzenetváltást teszi lehetővé.)
  • Tevékenységi napló és szokatlan fióktevékenység figyelő (A rendszer figyeli, naplózza és értesíti a szokatlan főfiók és al-fiók tevékenységeket.)
  • Szerződéstörténet (A rendszer logolja és egy naplóvá konvertálja a szerződésekben végzett eseményeket.)
  • Aláírt pdf szerződés jelszavas védelme (Public cloud adatbázisban nem tárolt pdf jelszavazás)
  • Szerződés excel lista letöltés (egy excel listába le lehet tölteni a szerződések státuszait és hozzá kapcsolódó partner adatokat)

Megoszthatom-e a fiókom tartalmát munkatársaimmal?

Igen, a társfiók funkciónk segítségével Ön kollaboratív módon oszthatja meg elektronikus szerződéseit munkatársaival.
A társfiók szolgáltatás a profil oldala "társfiók kezelő" menüjéből vagy a következő linken keresztül érheti el:
Társfiók kezelő

Mi az az "XML Agent API"?

Az API funkciónk segítségével rendszereink összeköthetők más külső rendszerekkel, mint egy weboldal, CRM vagy ERP rendszer. Automatizálhatók rész vagy teljes szerződéskötési folyamatok, melyek egy külső rendszer adatbázisból generálhatók.
Jelenleg háromféle API módszerrel lehet szerződéseket létrehozni. Leghatékonyabb módja, ha a sablonokból generált XML-t használják.

Mi az a "Szerződéstár adatszinkron JSON"?

Egy olyan integrálható információs csatorna, mely segítségével a szerződések teljesen átszinkronizálhatók rendszerünkből egy Önök által használt másik vállalatirányítási rendszerbe. A felület XML formában érhető el egy JSON linken keresztül. A link egy titkos kulcsot használ, melyet a főfiók jelszavának titkosított hash-éből generál a rendszer.

Mi az az "Adatvédelmi pajzs"

Rendszerünk a GRPR előírások szigorú figyelembevételével készült. Szeretnénk a rendszerünket használókat megóvni attól, hogy adataik illetéktelenek kezébe kerülhessenek, illetve a szerződés készítőket megvédeni attól, hogy a szerződések kiküldése során véletlenül adatvédelmi incidenst kövessenek el. Létrehoztunk egy adatvédelmi kaput, mely kiértékeli a helyzetet és megakadályozza, hogy illetéktelenek nyithassák meg a kiküldött szerződéseket, vagy jóváhagyás nélkül kerülhessenek személyes adatok egy szerződésekbe.

Mire jó a "Szerződés Branding"?

A Szerződés Branding segítségével egyedi céges arculatra szabhatóak a kiküldött szerződések megjelenése és a hozzá kapcsolódó e-mail értesítők.

Mire van szükség egy szerződés aláírásához?

Egy internet kapcsolatra és egy böngésző futtatására képes eszközre van szükség hozzá. Például mobiltelefon, tablet vagy Windows-os / Mac-es számítógép. Az aláírók elektronikus kézi aláírásai kerülnek a megkötött szerződésekre, illetve az azonosításított eszközök információi, majd egy minősített aláírással (eszerzodes.hu) és időbélyeggel lesznek hitelesítve. (Hasonlóan mint ahogyan egy felhó alapú számlázó hitelesíti a kiállított számlákat.)

Minden aláírónak e-személyivel kell rendelkeznie? Mi képezi az azonosítás alapját?

Nem feltétlenül szükséges az eSzemélyivel történő azonosítás. 3 szintű azonosítást tud beállítani a rendszerünkben egy szerződéshez.  Beállítás esetén csak az írhatja alá a szerződést, aki beazonosította magát a kijelölt módon. Emailt és más hálózati és eszköz adatok jelentik az alap azonosítás. A második szint a telefonos azonosítás és a harmadik az eszemélyis belépés.

Használható olyan email / telefonszám, amihez többen is hozzáférhetnek?

Az ASZF-ünk nem engedélyezi, hogy ilyen eszközök használatával írjanak alá a partnerek szerződéseket. Az aláíró egyéni felelőssége, hogy a megadott email címéhez vagy telefonszámához ki hérhet hozzá.

Használható-e az a aláírási címpéldányban szereplő cégszerű aláírásom?

Fel lehet tölteni egy ilyen aláírási címpéldányban szereplő aláírást is, az aláíró panel második tab fülén található ez a funkció. Egy fehér lapra érdemes rányomni a bélyegzőt, majd aláírni és ezt vagy közvetlenül az aláíró panelben befényképezni egy mobiltelefon segítségével vagy be-scannelv képként (jpg vagy png formátumban) feltölteni.

Ön az Eszerződés.hu-ra írt egy olyan ügyben, amelyet valószínűleg a szerződést kiküldő partnerének szánt

Szeretnénk tájékoztatni, hogy adatvédelmi és ügyfélszolgálati kapacitásunk miatt sajnos nem áll módunkban továbbítani a levelét. Emiatt üzenete nagy valószínűséggel nem jutott el a címzetthez. Kérjük, keresse meg közvetlenül a partnerét (az ő e-mail címüket megtalálja a szerződés meghívó levelében).

Az eszerződés.hu egy elektronikus szerződéskötő alkalmazás, amelyet iskolák és egyéb vállalkozások használnak. A rendszer használatához szükséges előfizetéssel rendelkezni, ugyanis enélkül a vásárolt időbélyegek nem használhatók fel.

Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?

Használja az alábbi jelszó-visszaállító oldalt: https://www.eszerzodes.hu/password/reset
Itt adja meg az e-mail címét, majd kövesse az útmutatót.

Alternatív megoldásként használhatja a “Magic link” funkciót: https://eszerzodes.hu/magic-link, ahol egyszeri belépő linket kérhet a regisztrált e-mail címére.

Minősített elektronikus aláírásnak számít-e az eszerzodes.hu szolgáltatása?

Nem, az eszerzodes.hu keretében létrejövő aláírás “fokozott biztonságú elektronikus aláírásnak” minősül, nem pedig minősítettnek.

Vállalkozóként vagyok feltüntetve a szerződésben, de magánszemélyként szeretném aláírni. Mit tegyek?

Kérjük, módosítsa a profilbeállításaiban az adatait magánszemélyre. A módosítást a Profilom menüben teheti meg. A sikeres mentést zöld visszaigazoló üzenet jelzi.

A folyamatban lévő szerződésekre ez a változtatás már nem lesz hatással, ezért kérnie kell a partnerétől, hogy küldjön új szerződést.

Hogyan kell aláírni az Eszerződésen keresztül?

Az alábbi videó bemutatja a szerződés aláírásának folyamatát: Aláírás lépései.

"Page expired" hibaüzenetet kapok aláíráskor. Mit tegyek?

Kérjük, frissítse az oldalt (újratöltés), és próbálja újra. Ha továbbra sem sikerül, írjon nekünk a support e-mail címünkre.

Hol lehet beállítani a szerződés nyelvét?

A sablonszerkesztőben, a szerződés létrehozásakor van lehetőség nyelvet választani. Egyedi PDF feltöltése esetén a nyelvválasztás a fájl betallózása után jelenik meg. A nyelvi támogatás csak a Prémium és a Nagyvállalati csomagban érhető el.

Milyen nyelveket támogat a rendszer?

Jelenleg 29 nyelvet támogatunk (pl. angol, magyar, román, szlovák, ukrán, német, spanyol, görög stb.). Így partnerei a saját nyelvükön köthetik meg a szerződéseket. A nyelvi támogatás a Prémium és a Nagyvállalati csomag része.

Nem tudok aláírásmintát menteni. Mit tegyek?

Egy szerződés aláírásakor van lehetőség aláírásmintát menteni, feltölteni vagy frissíteni. A szerződés alján, az “Aláírom” gombra kattintva felugró panelen található az aláíró felület. Itt menthet vagy frissíthet aláírásképet. Ha papíralapú aláírásképet tölt fel, csak .jpg vagy .png formátumban fogadja el a rendszer.

Hol lehet aláírásmintát létrehozni?

Egy folyamatban lévő, aláírásra váró szerződés megnyitásakor, a szerződés tartalma alatt található az aláíró panel, amivel rögzítheti az aláírási képet (.jpg vagy .png). Ha nincs még aláírásra váró szerződése, érdemes létrehozni egy tesztet, később akár törölheti azt.

Feltölthető-e cégszerű bélyegzőkép aláírásként?

Igen. Az aláíró panel második fülén találja ezt a funkciót. Célszerű egy fehér lapra rányomni a bélyegzőt és aláírni, majd lefotózni vagy beszkennelni, és .jpg/.png formátumban feltölteni.

Hogyan tudom létrehozni az aláírásmintámat?

Egy szerződés aláírásakor lehet aláírásmintát létrehozni vagy frissíteni. Ha éppen nincs ilyen szerződése, hozzon létre egy teszt szerződést. A szerződés alján lévő “Aláírom” gombra kattintva nyílik meg az aláíró panel. A rendszer .jpg és .png formátumot fogad el.

Az aláírt szerződést hogyan küldöm vissza a partneremnek?

Az aláírt szerződés automatikusan visszakerül a partneréhez az eszerződés.hu rendszeren keresztül, nincs további teendője.

Törölhetek rekordokat az "Aláírásra váró szerződések" listából?

Igen, ebben a státuszban (aláírásra váró) lévő szerződéseket törölheti, de csak egyenként. Meg kell nyitnia az adott szerződést, majd a felnyíló oldalon látható lesz a törlés opció.

Az elküldött szerződésben rossz lett az aláírás (csak egy vonal). Hogyan javíthatom?

Folyamatban lévő szerződésnél vissza tudja vonni az aláírását, majd új aláírást létrehozni. Ha már “Megkötött” státuszú a szerződés, akkor sajnos nem módosítható, csak új szerződésben javítható.

Nem látom, hol írhatom be a cégnevet/adataimat a szerződésbe.

Valószínűleg egy biankó szerződést kapott. Ilyenkor az e-mail cím alapján rögzíti a rendszer a mezőket, ahol megadhatja az adatokat. Ha úgy tűnik, nincs ilyen mező, kérje partnerét, küldjenek egy új szerződést.

Kell ehhez külön szerződés, vagy elég magánszemélyként indítanom?

Szerződés tartalmi kérdésekben mi sajnos nem tudunk segíteni, ezzel kapcsolatban kizárólag a szerződést küldő partner tud felvilágosítást adni.

Telefonos elérhetőséget kérek

Ügyfélszolgálati telefonszámaink (hétköznap 10:00–16:00):
Support: +36 (20) 770-5598
Panasz bejelentés: +36 (20) 886 1309

Support telefonszámot kérek

Ügyfélszolgálati telefonszámaink (hétköznap 10:00–16:00):
Support: +36 (20) 770-5598
Panasz bejelentés: +36 (20) 886 1309

Ha papír alapon szeretném aláírni, hogyan kapok kinyomtatható verziót?

Jelenleg rendszerünk nem támogatja a papír alapú aláírást. Kérjük jelezze a szerződést küldő félnek, ha papír alapon szeretné megkötni a szerződést.

Hogyan törölhetek vagy archiválhatok szerződéseket?

Folyamatban lévő (még nem megkötött) szerződést a küldő fél tud törölni a jobb felső sarokban lévő “felnyitás” (vagy hasonló) gomb segítségével. A már megkötött szerződések törlésére nincs mód, csak archiválni lehet őket. Ehhez a szerződést megnyitva, a jobb felső sarokban található archiválás gombot használja.

Partnerem címe megváltozott. Mit kell tennem?

A partner módosítani tudja az adatait a saját profilmenüjében (Profilom). A változtatások nem érintik a már folyamatban lévő szerződéseket, így új szerződést kell küldenie a friss adatokkal.

Törölhetem a megkötött / élő szerződésem?

A már élő (megkötött) szerződések nem törölhetők, csak archiválhatók. Ennek oka a szigorú számadási kötelezettség. Az archív mappában tárolódnak, de a listából kikerülnek.

A befogadás gombra kattintva a rendszer belépési adatokat kér a partnertől, akinek nincs regisztrációja. Hogyan oldható ez meg?

Ha a partner már kötött szerződést, automatikusan létrejött egy ingyenes tárhely fiókja a rendszerben. Nem kell jelszóra emlékezniük: az e-mailben található egy “Beléptető link” (magic link), amellyel egyszeri belépéssel, plusz adatmegadás nélkül alá tudják írni a dokumentumot. Ez az oldal: https://eszerzodes.hu/magic-link.

Profiladat-módosítás után automatikusan átíródnak a sablonok is?

Csak akkor frissülnek a sablonok, ha a módosított mezőket korábban nem írtad be fix szövegként. Bizonyosodj meg róla, hogy a sablonban tényleg változó mezőket használsz. Biztonság kedvéért ellenőrizd az összes sablont.

Online tanfolyamra jelentkeztem, de a szerződésben más szerepel. Mi a teendő?

Kérjük, jelezze ezt a szerződést küldő partnerének, ők tudják kijavítani az esetleges tévedést és új szerződést küldeni. Az eszerződés.hu, mint üzemeltető, nem javíthatja a szerződés tartalmát.

Egyoldalú jognyilatkozatot ki tud küldeni a partnerem is, ha ő nem előfizető?

Ha a partner nem előfizető, akkor csak Ön tud egyoldalú jognyilatkozatot kiküldeni. Ha azt szeretnék, hogy a másik fél legyen a nyilatkozó, akkor kétoldalú szerződést kell készíteni, ahol a másik fél is aláír. Ilyenkor Ön (a küldő fél) “Befogadó”-ként, a másik fél pedig “Nyilatkozó fél”-ként szerepel.

Nem látható az aláírás a panelen, azt írja a rendszer, hogy nincs aláírás.

Valószínűleg nem érzékelte a rendszer a feltöltött/felvitt aláírást. Kérjük, ellenőrizze, hogy valóban sikeresen rögzítette vagy feltöltötte-e. Ha elakadt, kérje ügyintézőnk segítségét, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.

Egyoldalú jognyilatkozatot aláírhat a partnerem / fogadó fél?

Egyoldalú jognyilatkozatot csak az előfizető fiók tulajdonosa (a nyilatkozó) írhat alá. Ha a fogadó félnek is alá kell írnia, akkor kétoldalú szerződésként szükséges kiküldeni.

Megbízó vagyok, feltölthetek-e egy teljesítési igazolást úgy, hogy nekem ne kelljen aláírnom?

Egyoldalú jognyilatkozatot csak az előfizető írhat alá a saját fiókjából. Ha a másik félnek kell jogilag kiállítania vagy aláírnia, akkor kétoldalú szerződésként küldje ki, és állítsa be a szerepeket (Ön “Befogadó”, ő “Nyilatkozó fél”).

Itt nem digitális aláírással írnak alá?

A rendszer hibrid megoldást alkalmaz: fokozott biztonságú és minősített elektronikus aláírás kombinációját. Ennek célja a könnyebb ügymenet biztosítása. Bővebb információért forduljon jogászainkhoz.

Nem lehet, hogy valaki más aláírását töltöm fel?

Más aláírásának használata a szerződés aláírásánál okirat-hamisításnak minősül, ami büntetőjogi eljárást von maga után. Kérjük, tartsa be a törvényi előírásokat!

Support telefonszámot kérek, hogy felhívhassam az ügyfélszolgálatot.

Ügyfélszolgálati telefonszámaink (hétköznap 10:00–16:00):
Support: +36 (20) 770-5598
Panasz bejelentés: +36 (20) 886 1309

E-mail: info@eszerzodes.hu

Tudom módosítani a meglévő előfizetési csomagomat?

Igen, bármikor válthat magasabb csomagra (upgrade). A már befizetett időszak értéke beszámításra kerül, így nem vész el.

Csomag Upgrade esetén mi történik a fennmaradó időszakkal? (Éves előfizetés)

A hátralévő időszakot hozzáadjuk az új, magasabb csomag előfizetési idejéhez, így duplán jól jár.

Miért jó nekem ez a rendszer? Mik az előnyei?

Az eszerzodes.hu használatával gyorsabbá, egyszerűbbé és költséghatékonyabbá teheti a szerződéskötést. Nincs szükség papíralapú dokumentumokra, postára, személyes találkozókra. A rendszer felhőalapú, biztonságos, automatikusan naplózza a szerződéskötés minden lépését, és időbélyeggel, fokozott biztonságú e-aláírással látja el a dokumentumokat. Részletesebben lásd a honlapunkon.

Hogyan kezdjem el használni a rendszert?

Az alábbi videó segít az első lépésekben: Első lépések videó.

Milyen csomagot válasszak?

Attól függ, milyen gyakran és mennyi szerződést köt, illetve szükségesek-e speciális funkciók (pl. több társfiók, integrációk, brandelés). A részletekhez és a videós segítséghez látogasson el ide: Csomagválasztó videó.

Partnerem nem tudja kitölteni a céges adatokat a megküldött szerződésben.

Csak azok a mezők tölthetők ki, amelyeket a sablonban inputként megjelölt. Lehetséges, hogy a sablonban maradt kipontozott rész, ami félrevezető. Ellenőrizze a sablont, vagy küldje újra a szerződést módosítva.

Van-e API integrációra lehetőség?

Igen, széles körű integrációs lehetőséget kínálunk. Ez a funkció a Prémium és a Nagyvállalati csomag része.

Hogyan lehet partnert felvinni a listába?

Közvetlen módon nem lehet partnereket rögzíteni. Egy szerződés kiküldésével kerül a partner a listába automatikusan.

Mit jelent az, hogy "Önnek nincs aktív tagsága"?

Ez a hibaüzenet akkor jelenik meg, ha lejárt az előfizetése, vagy a társfiókjában van bejelentkezve és nincs átlépve a főfiókba (kék profil menü – Fiókváltás).

A szerződés tartalmát nem látom, nem töltődik be.

Lehetséges, hogy a böngésző beállításaiban le van tiltva a beágyazott PDF megjelenítés. Nézze meg, van-e piros figyelmeztető keret a dokumentum alatt, ahol külön meg lehet nyitni a PDF-et. Próbálja esetleg másik böngészőből is.

Ha a cégvezetőnk több céggel rendelkezik, lehet-e váltani identitások között?

Igen, de ehhez mindegyik cégnek külön fiókra (előfizetésre) van szüksége. Ha több fiókban is jogosultsága van, a kék profilmenüből (Fiókváltás) váltogathat közöttük.

Mennyibe kerül a legnagyobb csomag?

Az aktuális csomagok árait az Árak menüpontban találja: https://www.eszerzodes.hu/arak#havi.

Nem tudom, hogyan kell aláírni (ismét).

Az alábbi videóban részletes útmutatót talál: Aláírás folyamata.

Időpontot szeretnék foglalni személyes egyeztetésre.

Az alábbi Calendly-linken foglalhat időpontot: https://calendly.com/wiredsign-sales.

Panaszt szeretnék benyújtani!

Panaszbejelentésre külön vonalat tartunk fenn. A pontos telefonszámot és további információkat a Kapcsolat menüpontban találja.

Rendszerhibát / bugot tapasztalok.

Kérjük, írja meg nekünk a hiba részleteit, és kérje ügyintézőnk segítségét, vagy hívja a panaszbejelentő számot, melyet a Kapcsolat menüpontban talál.

Nem fogadja el a személyi/adószámomat a szerződés

Lehet, hogy a partner hibás adatokat rögzített. Kérjük, jelezze feléjük a pontos adatait, hogy új szerződést küldhessenek. A partner e-mail címe megtalálható a szerződés meghívó e-mailben.

Le kellett tiltanunk a céges bankkártyát, megszakadt az előfizetésünk.

Semmi gond, az előfizetést az Árak oldalon bármikor megújíthatja.

Miért csak a Mini időbélyegcsomagot tudom választani?

Valószínűleg a legkisebb előfizetéssel rendelkezik, így a nagyobb időbélyeg csomagok kedvezményes vásárlása nem érhető el.

Hogyan bonthatom fel a szerződést?

A szerződés felmondása a dokumentumban foglalt feltételek alapján történhet. Ha bizonytalan, kérdezze meg a partnerét, vagy jogi szakértőt.

Nem tudom, hogyan írjak alá laptopról.

Az aláíró panelt használhatja laptopon is, az egér vagy a touchpad segítségével. Ugyanúgy .jpg vagy .png formátumban is feltölthet aláírást.

Nem tudom kitölteni a szerződés elején azt a részt, ahol az önkéntes adataimat kellene beírnom, és utána aláírni sem sikerül.

Csak az arra megjelölt űrlapmezőket kell kitölteni. Ha nem jelennek meg ilyen mezők, vagy nem enged kitöltést, kérje a küldő partner segítségét. Esetleg lehet, hogy regisztráció után válik elérhetővé minden mező.

Hogyan törölhetem a regisztrációmat?

Ha törölni kívánja a fiókját, kérjük, írjon az info@eszerzodes.hu e-mail címre a regisztrált e-mail címéről.

A rendszer azt írja, ez az adószám már aktiválva lett, de mi sosem regisztráltunk.

Ha valaki már aláírt a cég nevében, a rendszer automatikusan létrehozott egy fiókot. Ha nem tudják, kihez tartozhat, hívják fel a supportot vagy kérjenek ügyintézői segítséget.

Hogyan módosíthatom a fogadó adatait (pl. címemet)?

A már aláírásra kiküldött, befogadott szerződésekben nem frissülnek automatikusan az új adatok. Először módosítsa a saját profilját, majd kérjen új szerződést a partnertől.

Magánszemélyként szeretnék aláírni, de a régi vállalkozásom adószáma látszik. Hogyan törölhető?

A folyamatban lévő szerződésekben sajnos már nem frissülnek az adatok. Kérje, hogy küldjenek új szerződést, miután átállította a profilját magánszemélyre.

Ha kifogyunk az időbélyegekből, azonnal pótolhatjuk?

Igen, bármikor vásárolható új időbélyeg csomag, így nem áll le a munkafolyamat. Ha fogyóban van a keret, erről e-mail értesítést is küldünk.

Tárolja is a rendszer a szerződéseket, vagy letölthetjük saját szerverünkre?

A rendszer felhőben tárolja a dokumentumokat, de bármikor le is töltheti őket, illetve e-mail csatolmányként is megkapja.

Teljesen online felület, vagy telepíteni kell valamit?

Teljesen felhőalapú a megoldás, nincs szükség telepítésre.

Működik külföldi cég számára is, vagy mindenképpen magyar cég kell?

Külföldi cég is regisztrálhatja magát, nincs megkötés.

Nem adtam meg a vállalkozás adatait, hogyan tudnám módosítani?

A Profilom menüben módosítsa az adatokat. A már folyamatban lévő szerződéseket ez nem érinti, ezért új szerződést kell kérnie a partnerétől.

Kedves Pannon Kincstár (vagy más cég), miért kaptam új szerződést és az ügyfélkapumra sem tudok belépni?

Ön valószínűleg rossz helyre írt: a kérdés a szerződő partnerére vonatkozik, nem ránk. Kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot közvetlenül (e-mail címük a meghívóban). Az eszerződés.hu egy alkalmazás, amelynek nincs jogosultsága továbbítani ezeket az üzeneteket.

Már regisztrált e-mail címhez tartozó adatokat hogyan lehet módosítani?

A Profil menüben módosíthatja az adatait. A változások a folyamatban lévő szerződésekre nem hatnak ki.

Szeretnénk olyan szerződést küldeni, amelyet a másik fél csak aláír, de nem tölti ki. Megoldható?

Igen, ha a sablonban nem jelöl meg kitöltendő mezőket, a partnernek csak az “Aláírom” gomb fog megjelenni. A rendszer a létrehozás után automatikusan kiküldi a szerződést.

Milyen csomagárak vannak?

Az aktuális csomagok és áraik itt találhatók: Árak oldal. Részletekért görgessen le az oldalon belül.

Hogyan javíthatom az aláírásomat, ha még nem kötöttük meg a szerződést?

A “folyamatban lévő” státuszú szerződésnél vissza lehet vonni az aláírást, majd újra aláírni. A panelen (3 tabfül) az aláírási képet is módosíthatja.

Az e-mail címre azt írja a rendszer, hogy nem létezik, pedig biztosan van ilyen címem.

Előfordulhat, hogy a böngésző automatikus kitöltése hibásan kezeli az e-mailt. Írja be manuálisan, ne a legördülő javaslatból válassza.

Hol találom a felnőttképzési szerződésem?

E-mailben is kapnia kellett egy meghívót. Ellenőrizze a spam mappát is. Ha van már eszerződés.hu fiókja, a belépés után a “Szerződéseim” menüpont alatt is megtalálhatja.

Nem nekünk szánta a kérdését, hanem a szerződő partnerének.

Ön valószínűleg rossz helyre írt. Mi, az eszerződés.hu csak a technikai hátteret biztosítjuk a szerződések megkötéséhez, tartalmi kérdésekben nem tudunk segíteni. Kérjük, keresse közvetlenül a partnerét.

Nem találom a számláimat/rendeléseimet.

A számlákat a rendszer e-mailben is kiküldi (szamlazz.hu rendszerből), de a Profil » Rendeléseim menüpontban is eléred: Rendeléseim.

Aláíráskor nem fordul el a képernyőm mobilon.

Kapcsolja ki a telefonján az automatikus elforgatás zárolását (az ún. rotációzárat), melyet általában a gyorskapcsolók között (lámpa-ikon, Wi-Fi-ikon stb.) talál.

Hogyan adhatok társfiók-hozzáférést a munkatársaimnak?

A Profil oldalon a “Társfiók kezelő” szekcióban tud új felhasználót hozzáadni. Így korlátozott vagy teljes hozzáférést adhat bizonyos munkatársaknak. Közvetlen link: Társfiók kezelő.

Elfelejtettem a jelszavam, nem tudok belépni.

Használja a “Magic link” funkciót: https://eszerzodes.hu/magic-link. Írja be az e-mail címét, és kap egy egyszeri belépő linket.

Hogyan javíthatom a hibás személyes adataimat?

A Profilom menüben. A folyamatban lévő szerződésekre ez nem hat ki, új szerződést kell kérni a partnertől.

Hogyan írjam alá a szerződésem?

Itt találsz videós útmutatót: Szerződés aláírása.

Mi az az "Adatvédelmi pajzs"?

Az eszerződés.hu a GDPR-előírásoknak megfelelően készült, és extra védelmet (adatvédelmi kaput) építettünk be, hogy illetéktelenek ne férjenek hozzá a kiküldött szerződésekhez, és ne keletkezzen adatvédelmi incidens.

Végez-e bizalmi szolgáltatást az eszerződés.hu?

Nem, mi nem vagyunk bizalmi szolgáltató. Azonban a rendszer minősített, illetve fokozott biztonságú aláíró szolgáltatásokat vesz igénybe külső szolgáltatóktól.

Tárolható-e kinyomtatva az elektronikus szerződés?

A kinyomtatott példány nem őrzi meg az elektronikus verzió sérthetetlenségét és bizonyító erejét. Jogilag az eredeti, elektronikus dokumentum a mérvadó. Ha mégis kinyomtatják, hivatkozni kell az elektronikus iktatószámra.

Mi az a "Szerződéstár adatszinkron JSON"?

Ez egy integrációs csatorna, melynek révén a szerződések adatai JSON formában is exportálhatók. Segítségével külső rendszerekben (pl. saját CRM/ERP) is szinkronizálhatók a szerződések.

Mire van szükség egy szerződés aláírásához?

Internetkapcsolatra és egy böngészőt futtatni tudó eszközre (telefon, tablet, PC, Mac). A felek elektronikus aláírását a rendszer időbélyeggel és minősített tanúsítással látja el.

Írásbelinek számít-e az eszerződés.hu-n készült szerződés?

Igen. A rendszer egy bizalmi szolgáltató által kiállított, minősített időbélyeggel és fokozott biztonságú aláírással látja el a dokumentumot, így megfelel a Ptk. 6:7. § (3) bekezdése szerinti írásbeliségnek.

Mi az az időbélyeg?

Az időbélyeg igazolja, hogy egy dokumentum már létezett egy adott időpontban. Ez biztosítja, hogy az aláírás dátuma letagadhatatlan legyen. Minden szerződéskötéshez 1 időbélyeg szükséges. Az időbélyeg-csomagok külön is megvásárolhatók: Időbélyeg vásárlása.

Mire jó a "Szerződés Branding"?

Segítségével a szerződések arculata (logó, céges színek, stílus) testreszabható, illetve az e-mail értesítők is egyedivé tehetők.

Használható-e az aláírási címpéldányban szereplő cégszerű aláírás?

Igen, feltölthető a bélyegző és az aláírás. Az aláíró panel második fülén található a feltöltés lehetősége (fehér lapra rányomott bélyegző + aláírás lefotózva .jpg vagy .png formátumban).

Milyen szolgáltatások érhetők el a rendszerben?

Például:
– Szerződésgenerálás sablonokból
– Társfiókok (több felhasználó kezelése)
– Szerződés Branding (egyedi arculat)
– Adatvédelmi pajzs (GDPR megfelelés)
– Tömeges szerződéskészítés (excel-ből)
– Integrációk (API, XML, JSON)
– Fokozott ügyfélazonosítás (email, telefon, eSzemélyi)
– Szerződéstörténet-napló, archiválás stb.

A papír alapú szerződés teljesen elhagyható?

Igen, ha a felek mind elfogadják az elektronikus szerződéskötést, nincs szükség papírra.

Az elektronikus szerződéseknek kötelező eleme az aláírásvédelem?

Nem kötelező, de biztonsági szempontból ajánlott. A rendszer egy vízjelezett, csak adott szerződéshez kapcsolódó aláírást generál, ami nehezebben felhasználható máshol.

Használhatok közös (többek által hozzáfért) e-mail címet vagy telefonszámot?

Általános Szerződési Feltételeink szerint nem ajánlott, mivel az aláírás egyéni felelősség. Csak a saját, biztonsággal kezelt elérhetőségeket javasoljuk.

Minden aláírónak e-személyivel kell rendelkeznie?

Nem, a rendszerben három szintű azonosítást lehet használni: alap (e-mail), telefonos és e-személyi. Nem kötelező e-személyit használni, de lehetőség adott.

Megoszthatom a fiókomat a munkatársaimmal?

Igen, a Társfiók funkcióval. A Profil menüpont “Társfiók kezelő” részében tudsz új felhasználókat hozzáadni és jogosultságokat beállítani.

Mi az az "XML Agent API"?

API-nk segítségével külső rendszerekből (pl. weboldal, CRM, ERP) automatizáltan hozhat létre és küldhet ki szerződéseket. Jelenleg háromféle API-megoldás érhető el nálunk, a sablon-alapú XML generálás a leghatékonyabb.

Megfelel-e a rendszer a magyar jogszabályoknak?

Igen, a 910/2014/EU (eIDAS) rendelet és a magyar jogszabályok alapján működik. Az elektronikus szerződés joghatása megegyezik a papíralapúéval.

Mi az a Társfiók kezelő?

A Társfiókok segítségével több munkatárs is hozzáférhet a szerződéskészítő folyamathoz, de csak a megadott jogosultsági szintig. A beállításokat a Profilom » Társfiók kezelő menüpontban találja.

Letagadhatja-e a partner, hogy nem ő írta alá a szerződést?

Papíralapú hamisításhoz hasonlóan itt is jogi következményeket von maga után, ha valaki más nevében ír alá. A rendszer naplózza az eseményeket, de ha csalás történik, a sértett félnek büntetőfeljelentést kell tennie.

Milyen előnyökkel járhat vállalkozásom számára az eszerződés.hu?

Idő- és költségmegtakarítás, egyszerűbb ügyfélkezelés, jogi biztonság, nyomon követhetőség és digitális archiválás – néhány a főbb előnyök közül. Részletekért tekintse meg weboldalunkat.

Milyen szolgáltatásokat kínálnak?

Elektronikus szerződéskötés, szerződéskezelés, automatikus értesítések, GDPR-kompatibilis tárolás, integrációs lehetőségek (API), ügyféltámogatás. A rendszer folyamatosan fejlődik, új funkciókkal bővül.

Testre szabhatók-e a szolgáltatások különböző iparágak számára?

Igen, a rendszer rugalmas és skálázható, így alkalmazkodik különböző iparágak speciális követelményeihez, illetve lehet egyedi sablonokat, megoldásokat beállítani.

Hogyan biztosítják a szolgáltatások minőségét és megbízhatóságát?

Modern technológiák, biztonságos titkosítás, rendszeres karbantartás és frissítés, szakértői csapat és folyamatos ügyféltámogatás segít abban, hogy a szolgáltatás minőségi és stabil legyen.

Hol találom a szerződésem, és hogyan nézhetem meg, hogy sikeresen aláírtam-e?

• Kap egy e-mailt “Megkötött szerződés” tárggyal, csatolmányban a PDF-fel.
• Beléphet az eszerzodes.hu fiókjába és ellenőrizheti a “Szerződéseim” menüpontot.
• Kérdezze meg partnerét, látják-e az aláírást.
• Ha bizonytalan, írjon nekünk a szerződés iktatószámával.

Rákattintok a szerződésre, 404-es hibát kapok.

Ez azt jelenti, hogy a szerződést a partner időközben törölte. Kérje, hogy küldjenek új szerződést.

Nem találom a szerződést, amit alá kellene írnom.

Érdeklődjön a partnerénél, hogy elküldték-e, illetve ellenőrizze a spam mappát. Ha már van E-szerződés fiókja, lépjen be és nézze meg a “Szerződéseim” részt. Ha nem találja, kérje ismét a küldést a partnertől.

Nem tölti be az oldalt/szerződést.

Ez lehet gyenge internetkapcsolat vagy böngésző-probléma miatt. Próbálja másik böngészőből vagy más eszközről.

Telefonon nem látszik a szerződés PDF-je.

Sok telefonos böngésző nem támogatja a beágyazott PDF-eket. A szerződésnél elérhető egy gomb a PDF külön megnyitásához.

Biztonsági értesítőt kaptam bejelentkezésről. Mi a teendőm?

Ilyen e-mailt akkor küldünk, ha új IP-címről/eszközről történt belépés. Ha gyanús, hogy nem Ön volt, változtassa meg a jelszavát (és esetleg az e-mail fiókjáét is). A tevékenységi naplóban ellenőrizheti, milyen műveletek történtek.

Hogyan működik a tömeges szerződés funkció?

Az alábbi oldalon részletes útmutatót talál: Tömeges szerződéskészítés lépései.

Kölcsönszerződést szeretnék készíteni.

Itt olvashat róla, hogyan hozhat létre új szerződést: Szerződéskészítés. Később használhat kész sablonokat is: Sablontár.

Megváltozott a telefonszámom.

A Profilom menüben aktualizálhatja. A folyamatban lévő szerződésekre azonban nem hat ki a módosítás.

Keresem a szerződésemet, de nem találom.

Ellenőrizze az E-szerződés fiókját. Ha több társfiókkal is dolgozik, győződjön meg róla, hogy a megfelelő fiókban van bejelentkezve. Ha nem emlékszik a jelszóra, használja a Magic link-et.

Nem érkezik meg a megerősítő e-mail az új fiók regisztrációjánál.

• Lépjen be a rendszerbe a megadott e-mail cím/jelszó párossal vagy a Magic Linken át.
• A Profil oldalon kérjen új megerősítő e-mailt.
• Ellenőrizze a spam mappát is. A megerősítés után hozzáfér majd a szerződésekhez.

A törvényes képviselő adatait hol tudom megadni?

Ez a szerződéskötő partnerénél releváns kérdés. Mi, az eszerződés.hu csak a technikai hátteret biztosítjuk, ezért kérjük, forduljon a partneréhez.

A szerződés meghívó e-mailre kattintva csak az eszerződés.hu nyitólapja jön be, nem maga a szerződés.

Próbálja meg, hogy belép az E-szerződés fiókjába, és onnan nyitja meg a szerződést a “Szerződéseim” menüből. Alternatívaként próbálkozhat másik böngészővel vagy eszközzel is.

Szeretném törölni a profilom.

Írjon az info@eszerzodes.hu címre a regisztrált e-mail címéről, és kérje a profil törlését.

Hogyan írjak alá, ha nincs érintőképernyőm?

Egérrel vagy laptop touchpad segítségével is aláírhat, illetve feltölthet egy kész aláírásképet (.jpg vagy .png).

Éves fizetés esetén a 48 időbélyeg akár egy hónap alatt is felhasználható?

Igen, az éves (Mini) csomagban foglalt 48 időbélyeg akár egy hónap alatt is elhasználható. Minden szerződéskészítés 1 időbélyeget fogyaszt.

Társfiókban hogyan tudok nevet, fotót módosítani?

A személyes adatok a saját profilodban (Profil menü) változtathatók. A változtatások csak a bejelentkezett felhasználóra vonatkoznak.

Szerződést szeretnék értékelni.

A szerződéshez értékelő funkció a GDPR-változások miatt megszűnt. Ha visszajelzést szeretne adni, kérjük közvetlenül a partnerének jelezze.

A partner által küldött már aláírt PDF-et, ha nálunk is aláírjuk, eltűnik róla a másik fél aláírása. Mi lehet a gond?

Elképzelhető, hogy a szerződést felnyitották és újra generálták, vagy szerkesztették a tartalmát, ezért inaktiválódik a másik fél aláírása. Ha ilyesmi nem történt, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba pontos szerződésazonosítóval, hogy kivizsgálhassuk.

Be lehet állítani időlimitet (pl. 2 héten belül írja alá) a szerződéshez?

A szerződésbe fogalmazhat be határidőt, de a rendszer automatikus lejáratot jelenleg nem kezel. Manuálisan küldhet emlékeztetőket, vagy integrációs API-n keresztül építhet egyedi logikát.

Van ingyenes csomag is?

Igen. A rendszerünket ingyenesen is használhatja szerződések fogadására és aláírására. Előfizetés csak akkor szükséges, ha Ön szeretne szerződéseket kiküldeni / készíteni (és ezzel időbélyegeket felhasználni). Új regisztrációnál 14 napos próbaidőt kap 2 db időbélyeggel.

Szeretnék szerződést kötni, de a címzett leiratkozott a levelekről. Mit tegyek?

Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 (20) 886 1309 számon, ahol kollégánk megnézheti a leiratkozás státuszát és visszaállíthatja, ha a címzett is hozzájárul.

API-n keresztül küldök ki e-mailt, milyen adatokat kér a rendszer a fogadótól?

A személyigazolványszám megadása már nem kötelező. Alapesetben csak név, e-mail cím, esetleg telefonszám szükséges, de opcionálisan beállíthatók további mezők is.

Hogyan mondom le vagy módosítom az előfizetésemet?

A Rendeléseim menüpontban (Profil » Rendeléseim) találja a korábbi rendelések listáját, ahol bármikor módosíthatja vagy lemondhatja az előfizetést.

Át lehet váltani éves díjcsomagra, illetve vissza havira?

Igen, bármikor válthat éves vagy havi konstrukcióra a Rendeléseim menüpontban.

419-es hiba, lejárt munkamenet

Ez a biztonsági token lejáratára utal. Ha több fiókba is be van egyszerre jelentkezve, előfordulhat ütközés. Próbálja inkognitó ablakban, vagy jelentkezzen ki a másik fiókokból.

Ha archiválom a szerződéseket, elérhetők maradnak-e? És ha lejár az előfizetésem?

Igen, az archivált szerződések a “Szerződéseim” menüben az “Archivált” fül alatt maradnak elérhetők. Adatait 8 évig őrizzük. Közben bármikor letöltheti őket.

Új ügyfél vagyok, banki utalással fizetnék, de nem engedi a rendszer. Mit tegyek?

Havi díj esetén csak bankkártyás fizetés lehetséges. Éves előfizetésnél díjbekérőt tudunk kiállítani banki utaláshoz.

Ugyanazt a szerződést 4 különböző embernek is alá kell írnia, ugyanazon a lapon. Lehetséges?

A több aláírós (több szereplős) szerződések a Prémium és a Nagyvállalati csomagban érhetők el. A létrehozásnál megadhatja, hány aláíró van, a rendszer egymás után küldi az aláírásra felkérést.

Volt előfizetésem két céggel is, de most egy másik cégnevet szeretnék használni ugyanahhoz az e-mail címhez. Nem engedi a rendszer.

Az adatok keveredésének elkerülése érdekében javasolt külön fiókot használni a különböző cégekhez. Vagy kérje a partnerét, hogy az új cégnevéhez tartozó e-mail címre küldjék a szerződést.

Éves előfizetés esetén megmaradnak-e a fel nem használt időbélyegek?

Igen, áthozhatók a következő időszakra, de csak akkor használhatók fel, ha hosszabbítja is az előfizetést.

Hogyan töröljek egy szerződést?

Megkötött szerződés nem törölhető, csak archiválható. A Hogyan működik menüpontban talál leírást, vagy itt: Szerződés archiválása.

Hibás adatokat látok a kitöltőmezőkben (példát is csatoltam).

Valószínűleg csak részlegesen lettek rögzítve az adatok. Regisztrálja a profilját teljeskörűen (Regisztráció), és utána már helyesen megadhatja az adatokat.

Melyik csomagot érdemes választanom?

Az Árak menüpontban talál egy kérdőívet/összehasonlító táblázatot, amely segít kiválasztani a megfelelő csomagot. Ez függ a havonta kötött szerződések számától és a szükséges funkcióktól.

Hol találom az árakat és a csomagleírásokat?

Az árak oldalra kattintva áttekintheti a különböző csomagokat (Mini, Közepes, Prémium, Nagyvállalati).

Lehet egyszerre éves és havidíjas előfizetésem is?

Igen, a rendszerben több előfizetés is futhat párhuzamosan, de általában felesleges. Érdemes mérlegelni, hogy melyik konstrukció éri meg jobban.

Külön kiegészítő funkciókat is vásárolhatok?

Igen, az Árak oldalon talál olyan extrákat (például extra időbélyeg csomagok, branding, API), amelyeket külön is meg lehet vásárolni.

Hol találom az időbélyeg csomagokat?

A külön vásárolható időbélyeg csomagok: Időbélyeg vásárlása.

Miért nem tudom megvenni a nagyobb időbélyeg csomagot?

Ha kisebb előfizetési csomagban van, a kedvezményes nagyobb időbélyeg csomag nem érhető el. Frissítsen magasabb előfizetésre, és akkor megnyílnak ezek a lehetőségek.


Nem talált választ a kérdésére?

Írjon nekünk