Nyissa ki a szerződés kezelő menüt és klikkeljen az "Új szerződés készítése" menüpontra.
Adjon címet a szerződésnek és válasszon ki egy sablonszerződést vagy töltsön fel egy saját PDF-et.
A sablonszerződések használatával Ön gyorsan és egyszerűen generálhat szerződéseket egyedi változó tartalmakkal.
Tipp: Saját PDF filenak nem kell tartalmaznia az aláírási szekciót, mert azt a rendszer adja hozzá.
Haladó beállítások
Amennyiben szeretné előre kitölteni partnere adatait is, válassza ki a "Ügyfél adatok rögzítése" jelölőnégyzetet.
Az ügyféladatok bekerülnek a szerződésbe, ezért a GDPR-t szem előtt tartva csak jelszóval lehet ezeket a szerződéseket megnyitni. A jelszó cég esetén az adószám, magán személy esetén a személyi igazolvány száma lesz.
Lehetőségük van 3 szintű profil azonosításra is. Ebben az esetben csak az írhatja alá, aki beazonosította magát a kijelölt módon. Emailt és más hálózati adatok jelentik az alap azonosítás. A második szint a telefonos azonosítás és a harmadik az eszemélyis belépés.
Tipp: Mint második, mint a harmadik azonosítási szint megnehezíti a szerződéskötési folyamatot ezért csak szükség esetén ajánlott a használatuk.
Változó adatok kitöltése és partner email címének megadása.
"Ügyfél adatok rögzítése" esetén az ügyfél adatait és az adatkezelési adatokat is meg kell adnia.
Amennyiben mindent kitöltött, zárja le a szerződést és dőljön hátra, mert rendszerünk innentől a teljes szerződéskötési folyamatot automatán kezeli.