Hibalehetőségek:
A kártyaolvasó nem található hibaüzenet akkor jelenik meg, ha a program nem talál kártyaolvasót a számítógéphez csatlakoztatva. Ha van kártyaolvasó csatlakoztatva a számítógéphez, és az üzenet mégis látható, kérjük, próbálja meg kihúzni, majd újra csatlakoztatni az olvasót, továbbá ellenőrizze, hogy a megfelelő illesztőprogram telepítve van-e a számítógépén. Ha ez sem oldja meg a problémát, kérjen segítséget az ügyfélszolgálattól a 1818 telefonszámon.
Fogalomtár:
eSzemélyi Kliens: A Kártyakezelő alkalmazás eSzemélyi folyamatainak támogatását biztosító alkalmazás.
CAN szám: Az állandó személyazonosító igazolvány arcképet tartalmazó oldalának középső részén található 6 számjegyből álló számsor.
e-Azonosítás PIN: Az állandó személyazonosító igazolványhoz tartozó PIN kód, amely az okmány elektronikus úton történő használatához szükséges, az okmány birtokosának hozzáférési jogosultságát ellenőrző adat, amely az állampolgár által tetszőlegesen választott 6 számjegyből áll.
A BM által már műszakilag és alkalmazhatóság szempontjából bevizsgált kártyaolvasók a következőek:
- Reiner cyberJack® RFID standard HUN
- Reiner cyberJack® RFID basis
- ACS ACR1252U USB NFC Reader
- Gemalto IDBridge CL3000 (Prox-DU)
- Kobil ID Token
- Identiv CLOUD 3700F
Felhasználói kézikönyvek:
eSzemélyi kliens - Telepítési Útmutató
Kártyakezelő alkalmazás felhasználói útmutató